středa 22. června 2011

Antropologie



A máme za sebou kontrolu z antropologie. Dany má stále těžkou poruchu růstu, podváhu postihující všechny komponenty. Ale při léčbě růstovými hormony došlo k výraznému zlepšení všech parametrů, méně však v tělesné hmotnosti, obvodu hlavy a délce chodidla. Obnovila se růstová dynamika, catch up růst ale zatím nenastal. Nepřibylo podkožního tuku.

Délka 80,6cm ( -4,4SD ), v leže 82cm. Rychlost růstu stoupla z 5,8cm na 8,7cm/rok. Hmotnost 9,1kg (-4,9SD ), BMI 14 ( -1,4SD )zlepšení z -3,6SD na 1,4SD. Obvod hlavy 48,5cm ( -1,2SD )

Výsledky sice ne ohromující, ale i po malých krůčcích se můžeme dostat k cíli. Tím je momentálně váha 10,5kg...uff, ještě 1,4kg před námi :o)

1 komentář:

  1. Dobrý den, narazila jsem na Váš blog a ráda bych požádala o Váš kontakt nebo, zda byste mohla napsat na můj mail jaajula@email.cz. Mám chlapečka, který se hodně podobá Vašemu Daníkovi a já bych Vás ráda něco "vyzpovídala". Můj syn před pár dny osalvil třetí narozeniny a měří cca 81cm a váží zhruba 9kg, má spoustu potíží, podrobné vyšetření nás teprve čeká. Za případnou reakci na můj "komentář" Vám budu velmi vděčná. Děkuji. jaajula

    OdpovědětVymazat