pondělí 11. června 2012

pološílená...

...ano, dnes jsem pološílená. Můj den se z půlky vydařil a z půlky stojí opravdu za prd. Měla jsem najitou dovolenou. Po dvou letech si už opravdu musím odfrknout. No a co se asi stalo, zájezd byl vyprodán. Ráno na mě ještě koukal, odpoledne jsem to probrala se všemi pomocníky, díky nimž můžeme jet. A zase nic :(

Někomu se může zdát, že jsem vybíravá, ale kvůli Dandovi jsou požadavky více méně dané. Pokud je dovolená nesplňuje, nebo není nějaká možnost danou věc kompenzovat, mám smůlu. To by nebyla dovolená, ale galeje.

Takže pokud někdo ví o volné dovolené min na 10 dní ( potřebujeme dovyhojit mořem PEG a to je cca týden +- ), hotel na pláží, písek a hodně postupný vstup do moře-idálně mořský Balaton :), all inclusive ( cca 10 a více litrů studené vody jen pro Dandulu za den opravdu nikde nemíním shánět ), dobrá strava bez vyvolávajícch průjmů apod. . A ideálně doktor v dosahu. Toho českého mám na telefonu, takže v dosahu postačí :)...mno a destinace značně omezená na Evropu. Žádný Egypt, Tunis, Turecko - z důvodů zdravotnictví a bohužel ani Bulharsko. Takže mi vychází Exotika, Řecko, Francie, Itálie...jak já bych chtěla mít lepší výběr...

Omlouvám se za můj dnešní negativní pohled ale i mě ten optimismus někdy na chvilku dojde.


Žádné komentáře:

Okomentovat