pondělí 23. července 2012

Dveře

Pozitivní zprávy mám moc ráda a seč je tahle trochu ulítlá, nedá mi to a musím se podělit :)...včera jsem byla s Daníkem nakupovat. A jako pokaždé ve větších obchoďácích, kde jsou ty klasické samootvírací dveře na čidlo, musím dávat velký pozor, aby ho nezavřely. Čidlo ho prostě nesejme a dveře, seč stojí mezi nimi, se zavřou a jeho skřípnou.
Ale od včerejška tomu tak není ! Čidlo ho prvně v životě zaznamenalo a dveře zůstaly otevřené a jiné už se i s jeho výškou otevřou.
Samozřejmě jsme to asi 10x museli vyzkoušet. Takže kdo byl včera navečer v Letňanech a viděl blázny co prochází dovnitř a hned ven a šíleně se radují, tak to jsem byli my :)
Mám obrovskou radost, protože prostě rosteeee !

2 komentáře:

  1. Gejbýýýý, to je krásný :)
    Hele, my byli včera v Letňanech - škoda, že jsme vás nepotkali :)

    Užívejte léto

    Marka

    OdpovědětVymazat