pátek 27. července 2012

Sbírka hraček pro děti do nemocnice

Máte doma zbytečné a všude se povalující malé hračky z Kindervajíček a podobné drobnosti ? Válí se vám doma přebytečné šmoulí, či zvířátkové karty z našich supermarketů ? NEVYHAZUJTE JE ! Poslouží dobré věci. Stačí je ke mně dopravit. Poslat, nechat na obchodě ( stačí mi napsat a ráda způsoby sdělím ). Všechny hračky pak poputují do dětské nemocnice Ke karlovu v Praze, kde je budou děti dostávat za odběry krve. Těchto titěrných hraček je stále nedostatek a sestřičky jsou za ně velmi rády. Je samozřejmě možné dopravit i větší hračky a pod. Ty poté poputují do dětské herny v této nemocnici, či přímo na lůžkové oddělení.

V pondělí 30.7.2012 již předáváme druhou várku a jsem moc ráda, že se již zapojilo tolik maminek a tolik dětí se s těžkým srdcem vzdalo svých hraček :)...všem díky a o dalším termínu se můžete dozvědět pokud mi napíšete, nebo ZDE

11 komentářů:

  1. Dobrý den, Gabčo, nejsem registrovaná na BC, abych poslala SZ, proto nakonec volím tuhle cestu :-). Můžete mi, prosím, poslat adresu na Prosek a jak tam jste, že bych přinesla taky nějakou tu drobotinu? Díky, Bára. Mail: bara.skalova zavináš jaknaskvrny.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, milá Gejby, byla jsem tam se synem kdysi na spánkovém EEG, nebudu tu komentovat dojmy, ale když jsem kdysi jedné "milé" sestře při pohledu na herny nabídla, že přivezu nějaké hračky, nevím proč jsem byla její reakcí zklamaná - no asi jsem čekala aspon úsměv...syn je autista a tak x hraček leží ladem. Má dost specifické zájmy a tak ty malé drobnosti nosím k naší dětské doktorce.
    Ale Vaše výzva je krásná, ráda pošlu hračky. jen nevím, k Vám? Prosím, pokud budete mít čas, napiště mi radu, kam to směrovat.
    Hezký den Vám i malému princi:-))
    Magda
    (jezabel13@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc díky, poslala jsem vám mailíky :) G.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, chtěla bych darovat nějaké hračky - plyšáky do nemocnice.
    Prosím informujte mne, kam hračky dovézt. Děkuji,Schafferhansová

    email:kristyna.sch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den,
    vytridila jsem par drobnosti, ktere bych rada poslala do vasi sbirky. Pokud budete mit zajem muj email je modramys@centrum.cz
    Diky a pekny den :)

    OdpovědětVymazat
  6. opět jsem zaslala e-maily :) a děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, pokud už není pozdě ráda bych zaslala také nějaké drobnosti :-) avibar@seznam.cz. Hezký den. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,jsem registrovaná na baby café a chtěla bych se zeptat,kdybych Vám vytřídila ještě nějaké hračky,je možné Vám je někam dopravit osobně? Jsem z Prahy 5,bydlím kousek od Motola. Klára

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, ráda bych také darovala drobné i větší hračky. Pokud máte ještě zájem, prosím o info, kam hračky dovézt či poslat. Díky. Andrea andrea.trnena@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, mám celou krabici kinder hraček a hraček z mekáče a spoustu autíček, pokud by byl zájem ráda doručím.
    marfild@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, mám také tašku drobných hraček, mohu Vám je doručit? zuzabohackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat